Catalogue REGARDS
Centre IST Regards
Le Centre d'Information Scientifique et Technique Regards du CNRS est le pôle documentaire de l'Unité Mixte de Recherche Passages. Ce catalogue est celui de sa bibliothèque.
Development in practice . vol. 20, no. 4-5Mention de date : June Paru le : 01/06/2010 |
[n° ou bulletin]
[n° ou bulletin]
|
Exemplaires (1)
Code-barres | Cote | Support | Localisation | Section | Disponibilité |
---|---|---|---|---|---|
36092 | REGARDS : PR-1342 | Périodique | Centre IST Regards | Recherche | Consultation sur place Exclu du prêt |
Dépouillements
Ajouter le résultat dans votre panierIntroduction : Achieving Education for All through public-private partnerships ? / Pauline Rose in Development in practice, vol. 20, no. 4-5 (June)
[article]
Titre : Introduction : Achieving Education for All through public-private partnerships ? Type de document : texte imprimé Auteurs : Pauline Rose, Auteur Année de publication : 2010 Article en page(s) : p. 473-483 Langues : Anglais (eng) Type de document Regards : Article de périodique Identifiant Regards : 86802 Permalink : https://www.cist-regards.fr/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=86268
in Development in practice > vol. 20, no. 4-5 (June) . - p. 473-483[article]Civil society, basic education, and sector-wide aid : insights from Sub-Saharan Africa / Karen Mundy in Development in practice, vol. 20, no. 4-5 (June)
[article]
Titre : Civil society, basic education, and sector-wide aid : insights from Sub-Saharan Africa Type de document : texte imprimé Auteurs : Karen Mundy, Auteur ; Megan Haggerty, Auteur ; Malini Sivasubramaniam, Auteur ; Suzanne Cherry, Auteur ; Richard Maclure, Auteur Année de publication : 2010 Article en page(s) : p. 484-497 Langues : Anglais (eng) Type de document Regards : Article de périodique Identifiant Regards : 86803 Permalink : https://www.cist-regards.fr/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=86269
in Development in practice > vol. 20, no. 4-5 (June) . - p. 484-497[article]Marching to different rhythms : international NGO collaboration with the state in Tanzania / Sheila Aikman in Development in practice, vol. 20, no. 4-5 (June)
[article]
Titre : Marching to different rhythms : international NGO collaboration with the state in Tanzania Type de document : texte imprimé Auteurs : Sheila Aikman, Auteur Année de publication : 2010 Article en page(s) : p. 498-510 Langues : Anglais (eng) Type de document Regards : Article de périodique Identifiant Regards : 86804 Permalink : https://www.cist-regards.fr/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=86270
in Development in practice > vol. 20, no. 4-5 (June) . - p. 498-510[article]The roles of non-sate providers in ten complementary education programmes / Joseph Destefano in Development in practice, vol. 20, no. 4-5 (June)
[article]
Titre : The roles of non-sate providers in ten complementary education programmes Type de document : texte imprimé Auteurs : Joseph Destefano, Auteur ; Audrey-Marie Schuh Moore, Auteur Année de publication : 2010 Article en page(s) : p. 511-526 Langues : Anglais (eng) Type de document Regards : Article de périodique Identifiant Regards : 86805 Permalink : https://www.cist-regards.fr/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=86271
in Development in practice > vol. 20, no. 4-5 (June) . - p. 511-526[article]Reaching the underserved with complementary education : lessons from Ghana's state and non-state sectors / Leslie Casely-Hayford in Development in practice, vol. 20, no. 4-5 (June)
[article]
Titre : Reaching the underserved with complementary education : lessons from Ghana's state and non-state sectors Type de document : texte imprimé Auteurs : Leslie Casely-Hayford, Auteur ; Ash Hartwell, Auteur Année de publication : 2010 Article en page(s) : p. 527-539 Langues : Anglais (eng) Type de document Regards : Article de périodique Identifiant Regards : 86806 Permalink : https://www.cist-regards.fr/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=86272
in Development in practice > vol. 20, no. 4-5 (June) . - p. 527-539[article]Public-private partnerships or privatisation ? Questioning the state's role in education in India / Prachi Srivastava in Development in practice, vol. 20, no. 4-5 (June)
[article]
Titre : Public-private partnerships or privatisation ? Questioning the state's role in education in India Type de document : texte imprimé Auteurs : Prachi Srivastava, Auteur Année de publication : 2010 Article en page(s) : p. 540-553 Langues : Anglais (eng) Type de document Regards : Article de périodique Identifiant Regards : 86807 Permalink : https://www.cist-regards.fr/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=86273
in Development in practice > vol. 20, no. 4-5 (June) . - p. 540-553[article]Madrasas as partners in education provision : the South Asian experience / Masooda Bano in Development in practice, vol. 20, no. 4-5 (June)
[article]
Titre : Madrasas as partners in education provision : the South Asian experience Type de document : texte imprimé Auteurs : Masooda Bano, Auteur Année de publication : 2010 Article en page(s) : p. 554-566 Langues : Anglais (eng) Type de document Regards : Article de périodique Identifiant Regards : 86808 Permalink : https://www.cist-regards.fr/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=86274
in Development in practice > vol. 20, no. 4-5 (June) . - p. 554-566[article]Struggles for memory and social-justice education in Latin America / Lauren Ila Jones in Development in practice, vol. 20, no. 4-5 (June)
[article]
Titre : Struggles for memory and social-justice education in Latin America Type de document : texte imprimé Auteurs : Lauren Ila Jones, Auteur ; Carlos Alberto Torres, Auteur Année de publication : 2010 Article en page(s) : p. 567-578 Langues : Anglais (eng) Type de document Regards : Article de périodique Identifiant Regards : 86809 Permalink : https://www.cist-regards.fr/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=86275
in Development in practice > vol. 20, no. 4-5 (June) . - p. 567-578[article]Collaboration in delivering education : relations between governments and NGOs in South Asia / Richard Batley in Development in practice, vol. 20, no. 4-5 (June)
[article]
Titre : Collaboration in delivering education : relations between governments and NGOs in South Asia Type de document : texte imprimé Auteurs : Richard Batley, Auteur ; Pauline Rose, Auteur Année de publication : 2010 Article en page(s) : p. 579-585 Langues : Anglais (eng) Type de document Regards : Article de périodique Identifiant Regards : 86810 Permalink : https://www.cist-regards.fr/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=86276
in Development in practice > vol. 20, no. 4-5 (June) . - p. 579-585[article]Working effectively with non-state actors to deliver education in fragile states / Chris Berry in Development in practice, vol. 20, no. 4-5 (June)
[article]
Titre : Working effectively with non-state actors to deliver education in fragile states Type de document : texte imprimé Auteurs : Chris Berry, Auteur Année de publication : 2010 Article en page(s) : p. 586-593 Langues : Anglais (eng) Type de document Regards : Article de périodique Identifiant Regards : 86811 Permalink : https://www.cist-regards.fr/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=86277
in Development in practice > vol. 20, no. 4-5 (June) . - p. 586-593[article]Non-state providers, the state, and health in post-conflict fragile states / Stephen Commins in Development in practice, vol. 20, no. 4-5 (June)
[article]
Titre : Non-state providers, the state, and health in post-conflict fragile states Type de document : texte imprimé Auteurs : Stephen Commins, Auteur Année de publication : 2010 Article en page(s) : p. 594-602 Langues : Anglais (eng) Type de document Regards : Article de périodique Identifiant Regards : 86812 Permalink : https://www.cist-regards.fr/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=86278
in Development in practice > vol. 20, no. 4-5 (June) . - p. 594-602[article]Free primary education still excludes the poorest of the poor in urban Kenya / Moses Oketch in Development in practice, vol. 20, no. 4-5 (June)
[article]
Titre : Free primary education still excludes the poorest of the poor in urban Kenya Type de document : texte imprimé Auteurs : Moses Oketch, Auteur ; Moses Ngware, Auteur Année de publication : 2010 Article en page(s) : p. 603-610 Langues : Anglais (eng) Type de document Regards : Article de périodique Identifiant Regards : 86813 Permalink : https://www.cist-regards.fr/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=86279
in Development in practice > vol. 20, no. 4-5 (June) . - p. 603-610[article]The evolution of NGO-government relations in education : ActionAid 1972-2009 / David Archer in Development in practice, vol. 20, no. 4-5 (June)
[article]
Titre : The evolution of NGO-government relations in education : ActionAid 1972-2009 Type de document : texte imprimé Auteurs : David Archer, Auteur Année de publication : 2010 Article en page(s) : p. 611-618 Langues : Anglais (eng) Type de document Regards : Article de périodique Identifiant Regards : 86814 Permalink : https://www.cist-regards.fr/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=86280
in Development in practice > vol. 20, no. 4-5 (June) . - p. 611-618[article]